Retur- og angrerett
Retur- og angrerett
Vi ønsker at du skal være fornøyd med kjøpet ditt! Les gjennom våre retningslinjer for retur og angrerett nedenfor.
Angrerett (forbrukerkjøp)
Som privatkunde har du 14 dagers angrerett i henhold til Angrerettloven. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen.
For å benytte angreretten må du gi oss beskjed innen fristen, og returnere varen i samme stand som da du mottok den – komplett, ubrukt og i original emballasje. Bruk gjerne angrerettskjema som følger med velkomsteposten eller kontakt oss på e-post salg@sporingspartner.no
Kjøpesum vil bli tilbakebetalt innen 14 dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Vi tilbakefører beløpet til samme betalingsmåte som ble benyttet ved kjøpet. Du må selv dekke returfrakt.
Retur ved feil eller defekt vare
Dersom du mottar en defekt eller feil vare, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig og senest innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget. Vi vil tilby reparasjon, omlevering eller tilbakebetaling – avhengig av situasjonen.
Vi dekker selvsagt returfrakt ved reklamasjon. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt en forhåndsbetalt returetikett.
Unntak og begrensninger
-
GPS-trackere som er aktivert, konfigurert, eller brukt kan ikke returneres under angrerett, med mindre det gjelder reklamasjon på grunn av feil eller mangler.
-
Retur godtas ikke hvis varen er skadet, har mangler eller mangler tilbehør, med mindre dette er avtalt.
-
Returrett gjelder kun ved kjøp fra privatpersoner. Bedriftskunder omfattes ikke av angrerettloven.
Slik returnerer du en vare
-
Kontakt oss på salg@sporingspartner.no og informer om retur.
-
Legg ved ordrenummer og årsak til retur.
-
Pakk varen forsvarlig og send den til:
Sporingspartner.no | InterConcept AS
Martinshagan 1
3073 Sande